aktuálny koncert

BRAHMS VII.

postscriptum

26/05/2022 / Moyzesova sieň / 19:00

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Violončelová sonáta č. 1 e mol, op. 38
Husľová sonáta č. 2 A dur, op. 100
Klavírne trio H dur, op. 8
Frederieke SAEIJS (NL) – husle/violin
Jozef LUPTÁK – violončelo/cello
Nino GVETADZE (GE/NL) – klavír/piano

Epilógom Konvergencií dedikovaných hudbe Johannesa Brahmsa bude májový koncert holandskej huslistky Frederieke Saeijs, violončelistu Jozefa Luptáka a gruzínskej klaviristky Nino Gvetadze. Inšpiráciou pre vznik Husľovej sonáty č. 2 A dur op. 100 bolo priateľstvo a možno niečo viac. Naznačujú to citáty v skladbe, napríklad z piesne Komm bald (Príď čoskoro). Sonáta, vytvorená v roku 1886 pri švajčiarskom jazere Thun, vznikla podľa Brahmsových slov v čase „očakávania príchodu milej priateľky“. Bola ňou mladá speváčka Hermína Spiesová, ktorej je pieseň Komm bald venovaná. V rovnakom čase píše Brahms Maxovi Kalbeckovi: „Dostávam sa do veku, kedy muž ľahko spraví niečo hlúpe. Musím si preto dávať dvojnásobný pozor.“ Okrem Klavírneho tria, op. 8, ktoré je prvým samostatným komorným opusom skladateľa, a v ktorom sa spája mladícky vzlet i vzdor s odkazmi na piesne Beethovena a Schuberta, zaznie na koncerte aj Violončelová sonáta č. 1 e mol – Brahmsova pocta Johannovi Sebastianovi Bachovi. Na úvod koncertu symbolicky zaznie aj ukrajinská hudba rovanko ako počas celého festivalu Brahms, ktorý sa konal v marci.

/

Program

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Violončelová sonáta č. 1 e mol, op. 38 / Cello Sonata No. 1 in E Minor, Op. 38
1. Allegro non troppo
2. Allegretto quasi Menuetto
3. Allegro

Husľová sonáta č. 2 A dur, op. 100/Violin Sonata No 2 in A Major, Op. 100
1. Allegro amabile
2. Andante tranquillo
3. Allegretto grazioso

Klavírne trio H dur, op. 8 / Piano Trio, Op. 8
1. Allegro con brio — Tranquillo — In tempo ma sempre sostenuto
2. Scherzo: Allegro molto — Meno allegro — Tempo primo
3. Adagio
4. Finale: Allegro

Frederieke SAEIJS (NL) – husle/violin
Jozef LUPTÁK – violončelo/cello
Nino GVETADZE (GE/NL) – klavír/piano

/

Trvanie koncertu: 90 minút s prestávkou

minulé koncerty

BRAHMS I.

„Frei aber einsam“, slobodný, no sám – otvárací koncert festivalu

21/03/2022 / Primaciálny palác / 19:00

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Scherzo c mol, WoO 2 zo Sonáty „F-A-E“ pre husle a klavír
Husľová sonáta č. 3 d mol, op. 108/Violin Sonata No. 3 in D Minor, Op. 108
Milan PAĽA – husle/violin
Ladislav FANČOVIČ – klavír/piano

Sláčikové kvarteto č. 3 B dur, op. 67/String Quartet No. 3 in B-flat Major, Op. 67
NAVARRA QUARTET (UK)
Benjamin Marquise GILMORE – 1. husle/1st violin
Bas TREUB – 2. husle/2nd violin
Sascha BOTA – viola/viola
Brian O’KANE – violončelo/cello

Konvergencie otvoria festival dedikovaný hudbe romantického génia Johannesa Brahmsa (1833 – 1897) poslednou zo skladateľových husľových sonát, dielom z leta roku 1886 plným nepokoja, vzrušenia, ale aj vrúcnej lyriky. Husľová sonáta č. 3, op. 108 zaznie v interpretácii charizmatického huslistu Milana Paľu a klaviristu Ladislava Fančoviča, ktorí v roku 2014 nahrali ako prví slovenskí umelci komplet Brahmsových husľových sonát pre vydavateľstvo Pavlik Records. Na koncerte zaznie aj posledné z Brahmsových sláčikových kvartet v interpretácii britského súboru Navarra Quartet, ktorý si získal medzinárodné renomé jedného z najdynamickejších a najpoetickejších sláčikových kvartet dneška.

/

Program

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Scherzo c mol, WoO 2 zo Sonáty „F-A-E“ pre husle a klavír

 

Husľová sonáta č. 3 d mol, op. 108/Violin Sonata No. 3 in D Minor, Op. 108
I. Allegro
II. Adagio
III. Un poco presto e con sentimento
IV. Presto agitato

 

Milan PAĽA – husle/violin
Ladislav FANČOVIČ – klavír/piano

 

prestávka/intermission

 

Sláčikové kvarteto č. 3 B dur, op. 67/String Quartet No. 3 in B-flat Major, Op. 67
I. Vivace
II. Andante
III. Agitato (Allegretto non troppo) — Trio — Coda
IV. Poco Allegretto con Variazioni

 

NAVARRA QUARTET (UK)
Benjamin Marquise GILMORE – 1. husle/1st violin
Bas TREUB – 2. husle/2nd violin
Sascha BOTA – viola/viola
Brian O'KANE – violončelo/cello

/

Trvanie koncertu: 90 minút s prestávkou

/

Informácie pre návštevníkov

BRAHMS II.

– sláčikové kvartetá op. 51

22/03/2022 / Primaciálny palác / 19:00

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Sláčikové kvarteto č. 2 a mol, op. 51/String Quartet No. 2 in A Minor, Op. 51
Sláčikové kvarteto č. 1 c mol, op. 51/String Quartet No. 1 in C Minor, Op. 51

NAVARRA QUARTET (UK)
Benjamin Marquise GILMORE – 1. husle/1st violin
Bas TREUB – 2. husle/2nd violin
Sascha BOTA – viola/viola
Brian O’KANE – violončelo/cello

Po kompletných sláčikových kvartetách Šostakoviča, Bartóka a neskorých kvartetách Beethovena ponúkne festival Konvergencie v Bratislave prostredníctvom hosťovania britského súboru Navarra Quartet unikátnu možnosť spoznať aj kompletnú kvartetovú tvorbu Johannesa Brahmsa. Navarra Quartet vznikol v roku 2002 a odvtedy sa predstavil v najprestížnejších európskych sálach ako Wigmore Hall v Londýne, Concertgebouw v Amsterdame, Konzerthaus v Berlíne či Laeiszhalle v Hamburgu. Na druhom festivalom koncerte zaznejú Brahmsove kvartetá z opusu 51. V hudbe prvej časti Sláčikového kvarteta a mol je v tónoch F-A-E („Frei aber einsam“/„slobodný, ale sám“) ukryté romantické motto skladateľovho priateľa Josepha Joachima, rodáka z neďalekého Kittsee, ktorý so svojím kvartetom v roku 1873 diela premiéroval.

/

Program

Johannes Brahms (1833 – 1897)

Sláčikové kvarteto č. 2 a mol, op. 51/String Quartet No. 2 in A Minor, Op. 51
I. Allegro non troppo
II. Andante moderato
III. Quasi Minuetto, moderato
IV. Finale. Allegro non assai

 

prestávka/intermission

 

Sláčikové kvarteto č. 1 c mol, op. 51/String Quartet No. 1 in C Minor, Op. 51
I. Allegro
II. Romanze: Poco adagio
III. Allegretto molto moderato e comodo
IV. Allegro

 

NAVARRA QUARTET (UK)
Benjamin Marquise GILMORE – 1. husle/1st violin
Bas TREUB – 2. husle/2nd violin
Sascha BOTA – viola/viola
Brian O'KANE – violončelo/cello

/

Trvanie koncertu: 90 minút s prestávkou

/

Informácie pre návštevníkov

BRAHMS III.

– jesenná hudba

23/03/2022 / Primaciálny palác / 19:00

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Klarinetová sonáta č. 1 f mol, op. 120/Clarinet Sonata No. 1 in F Minor, Op. 120
Ronald ŠEBESTA – klarinet/clarinet
Nora SKUTA – klavír/piano

Klarinetová sonáta č. 2 Es dur, op. 120/Clarinet Sonata No. 2 in E-flat Major, Op. 120
Branislav DUGOVIČ – klarinet/clarinet
Kristína SMETANOVÁ – klavír/piano

Trio pre lesný roh, husle a klavír pre Es dur, op. 40/Horn Trio, Op. 40
Carlie Brooke BIGELOW (CAN) – lesný roh/French horn
Benjamin Marquise GILMORE (UK) – husle/violin
Peter PAŽICKÝ – klavír/piano

Komorná hudba sprevádzala Johannesa Brahmsa od začiatku jeho hudobnej kariéry až po nádherné klarinetové sonáty z 90. rokov 19. storočia, ktoré sú skladateľovými poslednými komornými dielami. Podobne ako Klarinetové trio a Klarinetové kvinteto aj „jesennú hudbu“ týchto kompozícií inšpirovalo umenie klarinetistu Richarda Mühlfelda. Na festivale Konvergencie si bude možné obe skladby vypočuť v naštudovaní popredných slovenských umelcov, klarinetistov Ronalda Šebestu a Branislava Dugoviča. V druhej časti programu zaznie na Slovensku zriedkavo uvádzané Hornové trio, op. 40. Majstrovské dielo, ktoré inšpirovali prírodné obrazy a pocit straty po smrti skladateľovej matky, zaznie v interpretácii medzinárodnej zostavy hudobníkov: kanadskej hráčky na lesnom rohu, členky Slovenskej filharmónie Carlie Brooke Bigelow, prvého huslistu Navarra Quartet Benjamina Marquisa Gilmora a klaviristu Petra Pažického.

/
Program
Johannes Brahms (1833 – 1897)

Klarinetová sonáta č. 1 f mol, op. 120/Clarinet Sonata No. 1 in F Minor, Op. 120
I. Allegro appassionato
II. Andante un poco adagio
III. Allegretto grazioso
IV. Vivace
Ronald
ŠEBESTA – klarinet/clarinet
Nora SKUTA – klavír/piano Klarinetová

sonáta č. 2 Es dur, op. 120/Clarinet Sonata No. 2 in E-flat Major, Op. 120
I. Allegro amabile
II. Allegro appassionato
III. Andante con moto —Allegro

Branislav DUGOVIČ – klarinet/clarinet Kristína
SMETANOVÁ – klavír/piano

prestávka / intermission

Trio pre lesný roh, husle a klavír pre Es dur, op. 40/Horn Trio, Op. 40

I. Andante
II. Scherzo (Allegro)
III. Adagio mesto
IV. Allegro con brio Carlie

Brooke BIGELOW (CAN) – lesný roh/French horn
Benjamin Marquise GILMORE (UK) – husle/violin
Peter PAŽICKÝ – klavír/piano

/
Trvanie koncertu:
 100 minút s prestávkou
/
Informácie pre návštevníkov

BRAHMS: skladateľ medzi generáciami a štýlmi

– prednáška / vstup voľný

24/03/2022 / Goethe Institut / 17:00

Otto BIBA, dlhoročný riaditeľ Archívu Gesellschaft der Musikfreunde vo Viedni

BRAHMS IV.

– „alla Zingarese“

25/03/2022 / Moyzesova sieň / 19:00

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Rapsódia h mol pre klavír, op. 79/1/Rhapsody in B Minor, Op. 79/1
Agitato
6 Klavierstücke, Op. 118 / 6 Piano Pieces, Op. 118
Nino GVETADZE (GE) – klavír/piano

Regenlied/Rain Song 
Nachklang/Reminiscence
Eva Šušková – soprán/soprano
Peter PAŽICKÝ – klavír/piano

Husľová sonáta č. 1 G dur, op. 78/Violin Sonata No. 1 in G Major, Op. 78
Daniel ROWLAND (UK) – husle/violin
Nino GVETADZE (GE) – klavír/piano

Klavírne kvarteto č. 1 g mol, op. 25/Piano Quartet No. 1 in G Minor, Op. 25
Daniel ROWLAND (UK) – husle/violin
Martin RUMAN – viola/viola
Maja BOGDANOVIĆ (SRB) – violončelo/cello
Nino GVETADZE (GE) – klavír/piano

Piate festivalové stretnutie s Johannesom Brahmsom na Konvergenciách prinesie ukážky zo skladateľovej tvorby pre klavír v interpretácii gruzínskej klaviristky Nino Gvetadze. Laureátka Klavírnej súťaže Franza Liszta sa v Bratislave predstaví aj ako komorná hráčka. Spolu s vynikajúcim britsko-holandským huslistom Danielom Rowlandom uvedú lyrickú Husľovú sonátu č. 1, op. 78. Vyvrcholením koncertu v Moyzesovej sieni, pýšiacej sa vynikajúcou akustikou, bude obľúbené Klavírne kvarteto č. 25, op. 25 s temperamentným a virtuóznym finále Ronda alla zingarese. Medzi zaujímavosti viažuce sa k dielu patrí verzia poslednej časti pre sólový klavír, ktorú vytvoril bratislavský rodák, klavirista a dirigent Ernő Dohnányi (1870 – 1960), ktorého Brahms podporil v skladateľskej kariére.
/
Program
Johannes Brahms (1833 – 1897)

Rapsódia h mol pre klavír, op. 79/1/Rhapsody in B Minor, Op. 79/1
Agitato

6 Klavierstücke, Op. 118 / 6 Piano Pieces, Op. 118
II. Intermezzo A dur/Intermezzo in A Major
Andante teneramente
IV. Intermezzo es mol/Intermezzo in E-flat Minor
Andante largo e mesto

Nino GVETADZE (GE) – klavír/piano

Regenlied/Rain Song
Nachklang/Reminiscence

Eva Šušková – soprán/soprano
Peter PAŽICKÝ – klavír/piano

Husľová sonáta č. 1 G dur, op. 78/Violin Sonata No. 1 in G Major, Op. 78
I. Vivace ma non troppo
II. Adagio – Più andante – Adagio

Daniel ROWLAND (UK) – husle/violin
Nino GVETADZE (GE) – klavír/piano

prestávka / intermission

Klavírne kvarteto č. 1 g mol, op. 25/Piano Quartet No. 1 in G Minor, Op. 25
I. Allegro
II. Intermezzo: Allegro ma non troppo — Trio: Animato
III. Andante con moto
IV. Rondo alla Zingarese: Presto

Daniel ROWLAND (UK) – husle/violin
Martin RUMAN – viola/viola
Maja BOGDANOVIĆ (SRB) – violončelo/cello
Nino GVETADZE (GE) – klavír/piano
/

Trvanie koncertu: 120 minút s prestávkou

/

Informácie pre návštevníkov

BRAHMS V.

– Liebeslieder, piesne a tance

26/03/2022 / Moyzesova sieň / 19:00

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Rapsódia g mol pre klavír, op. 79/2 Rhapsody in G Minor, Op. 79/2
Kristína SMETANOVÁ – klavír/piano

6 Klavierstücke, Op. 118/6 Piano Pieces, Op. 118
Júlia STAHL NOVOSEDLÍKOVÁ – klavír/piano

Uhorské tance, WoO 1 (výber, verzia pre klavír štvorručne)/Hungarian Dances, WoO 1 (excerpts, version for piano 4 hands)
DEVANAS DUO
Kristína SMETANOVÁ – klavír/piano
Júlia STAHL NOVOSEDLÍKOVÁ – klavír/piano

Liebeslieder-Walzer, op. 52 (výber, excerpts)
Tereza ZIMKOVÁ – soprán/soprano
Jarmila BALÁŽOVÁ – alt/alto
Juraj KUCHAR – tenor/tenor
Tomáš ŠELC – bas/bass

DEVANAS DUO

Dejiny si Johannesa Brahmsa pamätajú najmä ako skladateľa, ktorého tvorbe dominuje intelekt, vážnosť a hĺbka. Na Slovensku prakticky neuvádzané Liebeslieder-Walzer, cyklus valčíkov skomponovaných na ľúbostné texty, i populárne Uhorské tance vo verzii pre klavír štvorručne predstavia v koncentrovanej podobe inú tvár skladateľa, ktorého hudba dokáže byť tiež šarmantná, hravá a „populárna“. Koncert doplnený Brahmsovou tvorbou pre sólový klavír bude festivalovým debutom dua Devanas (Kristína Smetanová, Júlia Stahl Novosedlíková) a vokálneho kvarteta zostaveného pre tento projekt vynikajúcim slovenským basbarytonistom Tomášom Šelcom.

/
Program

Johannes Brahms (1833 – 1897)

Rapsódia g mol pre klavír, op. 79/2 Rhapsody in G Minor, Op. 79/2 Molto passionato, ma non troppo allegro

Kristína SMETANOVÁ – klavír/piano

6 Klavierstücke, Op. 118/6 Piano Pieces, Op. 118
V. Romanze
Andante
III. Ballade
Allegro energico
Júlia STAHL NOVOSEDLÍKOVÁ – klavír/piano

Uhorské tance, WoO 1 (výber, verzia pre klavír štvorručne)/Hungarian Dances, WoO 1 (excerpts, version for piano 4 hands)
I. g mol (Allegro molto)
VIII. a mol (Presto)
XII. d mol (Presto)
XVI. f mol (Con moto)
XVII. fis mol (Andantino)

DEVANAS DUO
Kristína SMETANOVÁ – klavír/piano
Júlia STAHL NOVOSEDLÍKOVÁ – klavír/piano

prestávka/intermission

Liebeslieder-Walzer, op. 52 (výber, excerpts)
Terézia ZIMKOVÁ – soprán/soprano
Jarmila BALÁŽOVÁ – alt/alto
Juraj KUCHAR – tenor/tenor
Tomáš ŠELC – bas/bass

DEVANAS DUO
Kristína SMETANOVÁ – klavír/piano
Júlia STAHL NOVOSEDLÍKOVÁ – klavír/piano

/

Trvanie koncertu: 80 minút s prestávkou

/
Informácie pre návštevníkov

BRAHMS VI.

„Frei aber froh“, slobodný, no šťastný – záverečný koncert festivalu

27/03/2022 / Moyzesova sieň / 19:00

Johannes Brahms (1833 – 1897)
Violončelová sonáta č. 2 F dur, op. 99/Cello Sonata in F Major, Op. 99
Robert COHEN (UK) – violončelo/cello
Nora SKUTA – klavír/piano

Sláčikové sexteto č. 2 G dur, op. 36/String Sextet No. 2 in G Major, Op. 36
Daniel ROWLAND (UK), Ivana KOVALČÍKOVÁ (CZ) – husle/violin
Martin RUMAN, Petr HOLMAN (CZ) – viola/viola
Robert COHEN (UK), Maja BOGDANOVIĆ (SRB) – violončelo/cello

Na záverečnom koncerte Konvergencií venovaných hudbe Johannesa Brahmsa zaznie dvojica majstrovských komorných diel: vášnivá Violončelová sonáta č. 2, op. 99 v interpretácii Roberta Cohena, jedného z najvýraznejších violončelistov 20. storočia a Sláčikové sexteto č. 2, op. 36. Kompozícia z roku 1864 je spomienkou na Agathe von Siebold, dcéru gӧttingenského profesora, s ktorou bol Brahms krátko zasnúbený. Jej meno je ukryté v tónoch A-G-A-H-E jednej z tém prvej časti diela, ktoré britský muzikológ Donald Francis Tovey nazval „najéterickejšou“ z Brahmsových kompozícií.    

/

Program

Johannes Brahms (1833 – 1897)

Violončelová sonáta č. 2 F dur, op. 99/Cello Sonata in F Major, Op. 99
I. Allegro vivace
II. Adagio affettuoso
III. Allegro passionato
IV. Allegro molto

Robert COHEN (UK) – violončelo/cello
Nora SKUTA – klavír/piano

prestávka / intermission

Sláčikové sexteto č. 2 G dur, op. 36/String Sextet No. 2 in G Major, Op. 36
I. Allegro non troppo
II. Scherzo – Allegro non troppo – Presto giocoso
III. Adagio
IV. Poco allegro

Daniel ROWLAND (UK), Ivana KOVALČÍKOVÁ (CZ) – husle/violin
Martin RUMAN, Petr HOLMAN (CZ) – viola/viola
Robert COHEN (UK), Maja BOGDANOVIĆ (SRB) – violončelo/cello

/

Trvanie koncertu: 90 minút s prestávkou

/

Informácie pre návštevníkov

minulé podujatia

Berlínski filharmonici, Kirill Petrenko & András Schiff / Brahms & Suk

priamy prenos z Digitálnej koncertnej siene Berlínskej filharmónie

12/02/2022 / kino Lumière / 18:15

Johannes BRAHMS (1833 – 1897)
Klavírny koncert č. 2 B Dur, op. 83/ Konzert für Klavier und Orchester Nr. 2 B-Dur Op. 83/ Concerto for Piano and Orchestra No. 2 in B flat major, Op. 83

Josef SUK (1874 – 1935)
Zrání, op. 34, symfonická báseň/Symphonische Dichtung „Zráni“ (Das Lebensreifen) Op. 34 /The Ripening, Symphonic Poem for Orchestra and Female Choir, Op. 34


BERLÍNSKI FILHARMONICI/BERLINER PHILHARMONIKER
Sir András SCHIFF, klavír/Klavier/piano
Kirill PETRENKO, dirigent/Dirigent/conductor

Zbor Berlínskeho rozhlasu (ženská časť) / Ladies of the Rundfunkchor Berlin

V roku 2009 Berlínska filharmónia urobila vizionársky krok do online priestoru, ktorým nastavila nové technologické i umelecké štandardy prenosov klasickej hudby. Digitálna koncertná sieň odvtedy umožňila miliónom milovníkom klasickej hudby na celom svete zažiť koncerty jedného z naslávnejších európskych symfonických orchestrov v špičkovej kvalite. Digital Concert Hall Berlínskej filharmónie má okrem živých prenosov v ponuke aj archív koncertov, rozhovory s umelcami a filmy o hudbe. Vďaka spolupráci Goetheho inštitútu a Digitálnej koncertnej siene Berlínskej filharmónie ponúkame 12. februára vo veľkej sále Kina Lumière jedinečnú možnosť zažiť prenos z koncertu Berlínskej filharmónie pod taktovkou šéfdirigenta Kirilla Petrenka naživo. Aktuálny ročník festivalu Konvergencie, ktorý sa uskutoční od 21. do 27 marca 2022, bude venovaný komorným dielam génia romantickej hudby Johannesa Brahmsa. Brahmsov Klavírny koncert č. 2 B dur, op. 83 zaznie z Berlína v interpretácii svetoznámeho maďarského klaviristu Sira Andrása Schiffa. Ďalšou skladbou v programe je symfonická báseň Zrání od českého skladateľa Josefa Suka. Veríme, že umelci, ktorí patria k najskloňovanejším menám vo svete klasickej hudby, program i zvuková a obrazová kvalita prenosu, zaujmú rovnako širšie publikum, ako aj hudobných profesionálov. Podujatie sa koná pod supervíziou Goetheho inštitútu v Bratislave, ktorý na Slovensku pôsobí od roku 1993 a jeho poslaním je podpora znalosti nemeckého jazyka a rozvíjanie medzinárodnej kultúrnej spolupráce.

Koncert uvedú predkoncertné rozhovory v sále kina Lumière.

/

Program

BERLÍNSKA FILHARMÓNIA/BERLINER PHILHARMONIKER
Sir András SCHIFF, klavír/Klavier/piano
Kirill PETRENKO, dirigent/Dirigent/conductor

– 18.15 – 18.45 predkoncertné rozhovory
predstavenie programu a interpretov – Jozef Lupták, riaditeľ festivalu a klavirista Peter Pažický

– 18.45 priamy prenos z Berlínskej filharmónie

Johannes BRAHMS (1833 – 1897)
Klavírny koncert č. 2 B Dur, op. 83/ Konzert für Klavier und Orchester Nr. 2 B-Dur Op. 83/ Concerto for Piano and Orchestra No. 2 in B flat major, Op. 83

– prestávka/intermission

Josef SUK (1874 – 1935)
Zrání, op. 34, symfonická báseň/Symphonische Dichtung „Zráni“ (Das Lebensreifen) Op. 34 /The Ripening, Symphonic Poem for Orchestra and Female Choir, Op. 34
Zbor Berlinského rozhlasu (ženská časť) / Ladies of the Rundfunkchor Berlin

/

Trvanie koncertu: 110 minút s prestávkou
Trvanie podujatia: 2,5 hod.

/

Informácie pre návštevníkov

  • Priamy prenos z digitálnej koncertnej siene Berlínskej filharmónie v Kine Lumière sa koná v režime OP.
  • Vstup na podujatie je zdarma. Voľné vstupenky je potrebné rezervovať si prostredníctvom stránky www.kino-lumiere.sk.
  • Pre bližšie informácie sledujte webstránku www.konvergencie.sk.
  • Zmena programu a účinkujúcich je vyhradená.
  • Aktuálne je podujatie VYPREDANÉ. Je však možné, že sa vzhľadom na karantény dostanú vstupenky naspäť do predaja. Sledujte prosím stránku www.kino-lumiere.sk

/

Linky a partneri

Priamy prenos koncertu prináša Goetheho inštitút v spolupráci s Digitálnou koncertnou sieňou Berlínskej filharmónie.

Festival Konvergencie z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia.

Ďakujeme aj ďalším partnerom, mediálnym partnerom a podporovateľom.

Partneri